6 gode grunner til å delta på NorwegianDTC

Norwegian Digital Travel Conference

DA er programmet for årets konferanse komplett. Og for et program! Her er det noe for alle bedrifter som ser viktigheten av å henge med på det som skjer innen digital markedsføring og teknologi – uavhengig om du er stor eller liten, har mye eller lite peiling på digitalt, driver med overnatting eller er et museum. Det blir en god miks av inspirerende foredrag i storsalen og 4 parallelle spor tilpasset ulik digital modenhet – der du får praktisk kunnskap du kan ta med hjem i bagasjen. 

Om du trenger argumenter overfor sjefen (eller deg selv) på hvorfor du bør delta på årets konferanse, så værsågod:

  • 1. Steven Van Belleghem

    Steven er en glimrende foredragsholder som har holdt over 750 foredrag i 30 land om «The future of customer relationships and the future of marketing», og vi er VELDIG glade og forventningsfulle over at vi har fått han til Kristiansand. Inspirerende, tankevekkende og med masse eksempler fra reise- og opplevelsesnæringen.

  • 2. Inspirerende foredrag for MIN BEDRIFT

    Våre bransjer er jo veldig fragmentert, men her er noen highlights som passer for nettopp DIN del av bransjen:

    – Kulturbedrifter og bedrifter med lite ressurser til sosiale medier
    Vi byr på The Royal Shakespeare Company OG Peer Gynt! De gir oss et innblikk i hvordan trekke nytt publikum til klassikere som Shakespeare og Ibsen. The Royal Shakespeare Company vil også fokusere på hva man kan få til med lite ressurser i sosiale medier.
    Arrangører av festivaler og andre events kan også glede seg til å høre hvordan strandfesten Palmesus greide å selge ut 30 000 billetter ett år i forveien! Om hvordan fokus på digitalt har vært en viktig brikke i dette.
    – Aktivitets- og opplevelsesbedrifter 
    Film og live video er fantastisk virkningsfullt for å formidle opplevelser, og dette er rett og slett en kunst du MÅ beherske i 2017. Dykk ned i parallellspor B og ta steget med Marte Kloumann!
    – Overnattingsbedrifter 
    Mange hoteller har kjedekontorer som driver nettsider og online bookingløsninger. Mens hotellene selv gjerne håndterer sine sosiale medier-kanaler. Da er det alltid verdt å få med seg siste nytt fra Facebook/Instagram. Hva gjelder i disse kanalene NÅ og hvilke muligheter bør jeg utnytte framover?
    – Destinasjonsselskaper
    Destinasjonsselskaper kan spesielt glede seg til å høre fyrverkeriet Bente Holm lette på sløret om Visitnorways nye digitale strategi. Hva skal satses på framover fra nasjonalt hold?
    Relevant blir det også å høre Spectacular Norway fortelle om Norgesvideoen som tok helt av på nett, og hvordan vi som næring kan samarbeide med- og utnytte slike suksesser.
    – Alle
    Åpningsforedraget til Jarle Fink Kondrup fra danske Innovation Lab gir oss alle en oversikt over hva som gjelder NÅ i tillegg til en kikk inn i glasskula. Nyttig for oss alle om ikke fremtiden skal komme som julekvelden på kjerringa!

    Les mer om hele programmet

  • 3. Du kan velge dybdespor tilpasset ditt nivå

    Vi har 4 parallelle spor som GJENTAS begge dager. Det vil si at reiser du alene fra din bedrift, kan du få med deg 2 av 4 spor. God grunn til å ta med en kollega altså!
    Spor A + B passer for de fleste og er veldig praktiske:
    – Delta på skriveverksted og lær å skrive så det selger!
    – Lær å lage film og live video – uten at det koster skjorta
    Spor C + D passer for bedrifter som er litt mer digitalt modne: 
    – Fra flaks til peiling – bevegelsesdata i reiselivet
    – Hvordan bruke trender i utviklingen av nye og innovative løsninger

    Les mer om hele programmet

  • 4. Reindyrket digitalkonferanse for reise-, kultur- og opplevelsesnæringen

    Litt nytt om digital kommunikasjon og bruk av teknologi får du nå på alle konferanser med respekt for seg selv. Men dette er den eneste reiselivskonferansen i Norge der du kan boltre deg i emnet i TO hele dager. Med temaer og eksempler skreddersydd for DIN næring.

  • 5. Dedikert tid til å bli inspirert, oppdatert, engasjert

    Vi lever i en travel hverdag, og det er vanskelig å sette av tid til å oppdatere seg på hva som skjer på denne fronten på egenhånd. De daglige oppgavene våre kommer alltid først…og de tar jo aldri slutt gjør de vel? Etter to dager på digitalkonferansen har du fylt opp bagasjen med inspirasjon til å ta deg gjennom en mørk og lang vinter 🙂 I tillegg til selve konferanseprogrammet inviterer vi til fest og prat på kvelden dag 1. Der kan du treffe gamle og nye bransjefolk og la praten gå videre om inntrykkene fra dagen eller bevege skrotten til god musikk etter mange timer på baken.

  • 6. Spar penger NÅ!

    Bestiller du før 100 earlybird billetter er solgt eller senest 1.juli, sparer du gode penger! …eller du har muligheten til å sende flere kollegaer og få enda mer utbytte av konferansen. Earlybird-billetten koster 3900,- mens etter 1.juli går prisen opp med 1000,- kr pr billett.

    Bestill billetter her

 

Share: Pinterest

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

  • Navn *
  • Website