Hva kjennetegner bedrifter som burde vurdere chatbot?

Dette er noe av det Lars Eirik Eide, medgründer og styreformann i kommunikasjonsbyrået NewsLab og mediehuset Filter, skal snakke om på årets NorwegianDTC.

Chatboter har blitt mer og mer populært de siste årene og tas i bruk av stadig flere bedrifter. I en større undersøkelse utført av Oracle blant beslutningstakere i Europa kommer det frem at 80 % allerede har en chatbot, eller planlegger å implementere en eller flere innen 2020.

Teknologisk utvikling har også ført til at bot-utvikling nå er noe som i langt større grad er mulig og overkommelig, også for mindre bedrifter.

Gjennom et dybdespor, med det passende navnet “Chatbot på 1-2-3”, vil Lars dele sin innsikt med årets deltakere. Dybdesporet vil ta for seg og besvare følgende spørsmål:

  • Hva er en chatbot?
  • Hva kjennetegner de som bør vurdere å anvende chatbot?
  • Hvordan utvikler man en god strategi for bruk av chatbot?
  • Hvordan lager man en chatbot?

Målsetningen med dybdesporet er at du etter skal kunne starte byggingen av egne chatbots med en gang.

Som en hyggelig Bonus for alle deltakere på NorwegianDTC vil Lars og NewsLab være tilgjengelig for oppfølgingsspørsmål i en lukket Facebook-gruppe i en uke etter konferansen.

Vi gleder oss masse til å høre mer om dette spennende feltet!

Share: Pinterest

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

  • Navn *
  • Website