Norwegian Digital Travel Conference for DEG

Fra hovedsalen NorwegianDTC

Da er programmet for NorwegianDTC komplett! Det er vanskelig å trekke fram enkeltforedrag fra programmet, men vi kan trekke fram flere høydepunkter som passer for nettopp DEG og din bedrift.

Begge dager starter og slutter med foredrag for alle i hovedsalen på Kristiansand Kongressenter/Q42. Midt på dag bryter vi ut i 4 parallelle dybdespor, der du velger deg ett tema pr dag.

Inspirerende foredrag

  • For deg som ønsker å henge med i utviklingen, og for deg som sliter med å henge med i utviklingen…:
    Åpningsforedrag om trender og hva du bør fokusere på nå
  • For overnattingssteder:
    Hvordan Nordic Choice Hotels jobber innovativt og friskt med ny teknologi for å gjøre hotellopplevelsen best mulig
  • For attraksjoner eller for deg som rett og slett ønsker å gå fra synsing til kunnskap:
    Dyreparken deler sine erfaringer fra forskningsprosjektet INSITE – om viktigheten av å vite og ikke bare tro
  • For kulturaktører:
    Lær mer om den heldigitale kunstutstillingen i Paris som på de to første månedene etter åpning hadde over 200 000 besøkende
    Og hør om museet på Vestlandet som har nådd millioner med sine museumsfaglige videoer
  • For deg som bare eeeelsker Norge: 
    Siste nytt fra VisitNorway
    Og et annerledes blikk på markedsføring av Norge fra gutta bak Mitt Norge
  • For destinasjonsselskaper og deg som er interessert i å samarbeide for å oppnå fantastiske resultater:
    VisitOSLO tar oss med bak fasaden på de siste virale filmsuksessene
  • For deg som enten er fascinert av eller redd for internettdingser man prater til:
    Google forteller oss mer om det stemmestyrte internettet og hvordan det påvirker oss i reiselivet
  • For deg som brenner for å skape WOW-opplevelser for dine gjester (og det bør være ALLE!!!):
    Alex Hunter (Tidl Virgin Atlantic) snakker om hvordan sørge for at dine kunder ikke bare er kunder, men ekte FANS

Lærerike dybdespor

Hver dag er det 4 parallelle dybdespor å velge mellom. Spor A, B og C gjentas begge dager. Mens spor D har to ulike temaer.

  • Spor A: Hvordan jobbe strategisk og målrettet med Facebook og Instagram – både betalt og ubetalt 
    v/ Astrid Valen-Utvik
    Passer for deg som jobber med Facebook/Instagram. Praktisk kunnskap du kan ta i bruk med en gang du kommer hjem.  
  • Spor B: Chatbot på 1-2-3 
    v/ Lars Eirik Eide, Newslab
    Passer for deg som har lyst å lære mer om hva chatbots er og om det er noe som passer for din bedrift. Praktisk kunnskap du kan ta i bruk med en gang du kommer hjem.  
  • Spor C: Så mye data – til hvilken verdi? Og hva skal til for å samarbeide om bedre kundeopplevelser?
    v/INSITE-prosjektet: Infuture, NSB Reiseliv, Centrum for Tjenesteforskning ved Karlstad Universitet, Agderforskning
    Passer for deg som er nysgjerrig på big data, innsikt i kundereiser og datavisualisering. Og for deg som liker å samarbeide for bedre resultater. Langsiktig, strategisk kunnskap som ruster deg for fremtiden. 
  • Spor D – dag 1: Hvordan selge mer med mindre e-postlister? Epostmarkedsføring med kunden i førersetet
    v/Nina Furu, Webgruppen
    Passer for deg som markedsfører via e-post. Hvordan få effekt nå i tiden etter GDPR? Praktisk kunnskap du kan ta i bruk med en gang du kommer hjem.
  • Spor D – dag 2: Attribusjon – hvordan fordele skryten til de som fortjener det?
    v/ Bente Sollid Storehaug
    Passer for digitalt modne aktører som jobber, eller er i gang med å jobbe, systematisk med måling av effekt. 

 

Vi gleder oss veldig til å se deg!

Har du ikke kjøpt billett enda så gjør du det her: www.digitaltravel.no/pamelding

 

Share: Pinterest

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

  • Navn *
  • Website