Konferansier: Emil Spangenberg

25. september 2018

Keynotes

  • Keep calm and carry on (and on, and on, and on) – Emil Spangenberg, Frame & Works
  • Bold ideas and badass determination – Lisa Farrar og Emilie Stordalen, eBerry/Nordic Choice Hotels
  • Innsikt eller instinkt – Per Arnstein Aamot og Elisabeth Drange Tønnessen, Dyreparken i Kristiansand

 4 parallelle spor

  1. Strategisk og målrettet jobbing med Facebook og Instagram – Astrid Valen-Utvik
  2. Chatbot på 1-2-3 – Espen Tjøstheim Eik, Netovo
  3. Så mye data – til hvilken verdi? Samarbeid om bedre kundeopplevelser – INSITE-prosjektet
  4. Hvordan selge mer med mindre e-postlister? – Nina Furu, Webgruppen

Keynotes

  • The Art & Science of WOW – Alex Hunter
  • Fra 5- til 100 000 på to år – Tina Kjerland, Hardanger Fartøyvernsenter
  • Bak kamera på virale suksesser – Tord Baklund, VisitOSLO

26. september 2018

Keynotes

  • Brand Stories – Katrine Mosfjeld, Innovasjon Norge
  • Age of Assistance – Ida Haneborg, Google

4 parallelle spor

  1. Strategisk og målrettet jobbing med Facebook og Instagram – Astrid Valen-Utvik
  2. Chatbot på 1-2-3 – Espen Tjøstheim Eik, Netovo
  3. Så mye data – til hvilken verdi? Samarbeid om bedre kundeopplevelser – INSITE-prosjektet
  4. Attribusjon – hvordan fordele skryten til de som fortjener den – Bente Sollid Storehaug, Wizaly

Keynotes

  • Art and music immersive experience: A fresh approach to art – Augustin de Cointet de Fillain, Culturespace/AMIEX
  • Community is Kind – Stian Reinhartsen