The Royal Shakespeare Company engasjerer nytt publikum med få ressurser

The Royal Shakespeare Company - Norwegian Digital Travel Conference

Etter et studiebesøk hos The Royal Shakespeare Company i Stratford-upon-Aven tidligere i år, bare MÅTTE vi be de komme til Norge for å fortelle hvordan de jobber med sosiale medier. Med kun en fulltidsansatt til å jobbe med sosiale medier, har de tenkt kreativt for å lykkes med å engasjere publikum gjennom Facebook, Twitter, YouTube, Instagram og Snapchat.  
Ryan Brown og Kerry Radden fra markedsavdelingen i the Royal Shakespeare Company (RSC) kommer til oss 26.september for å dele hva de har gjort og hva som har funket. Hør hvordan de jobber for å gjenskape klassiske Shakespeare-historier for nye generasjoner ved bruk av ny teknologi og nye kommunikasjonskanaler.

Kerry Radden - Norwegian Digital Travel Conference 2017Hør blant annet om hvordan de samarbeidet med teknologileverandøren Intel i forbindelse lanseringen av Royal Shakespeare Company på Snapchat og markedsføringen av forestillingen The Tempest.

Har du ikke kjøpt billett til konferansen enda? Gjør det nå, så får du early bird-pris!

Eventbrite - Norwegian Digital Travel Conference 2017

Share: Pinterest

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

  • Navn *
  • Website