Program 2016

Tirsdag 27. september

Sted: Scandic Bystranda

Se opptak av foredragene dag 1 her: https://youtu.be/JUu5G63cB-k?t=9m

  • Welcome by Heidi Sørvig, Usus & Nick Hall, DTTT
  • How to Embrace Digital Trends – Nick Hall, DTTT
  • Destination Branding of Norway – Ingrid Nernæs, Innovation Norway
  • Why Collaboration is Key to Destination Development -Marianne Broholm Einarsen, NSB
  • Why Storytelling Matters in Travel – Willam Price, Fogg
  • Understanding Visitors Through Technology & Signals – Reidar Fuglestad, Dyreparken
  • Parallell session A
    Discussing Technology & Customer Experience – moderated by Nick Hall, DTTT
  • Parallell Session B
    Norwegian and International Perspectives on Destination Branding – moderated by Heidi Sørvig, Usus
  • Facebook’s Evolution as a Marketing Platform – Tim Nilo, Facebook
  • Succeeding with Humour in Digital – Sveinn Birkir, Promote Iceland
  •  Talking Branding, Happiness and Global Trends – Danish Fahran, Xisché

Kveldsarrangement i skjærgården

I år ønsker vi å gi deg en skikkelig smak av Sørlandet, og dermed drar vi etter endt konferansedag ut i skjærgården til Saltebua på Bragdøya like utenfor Kristiansand. Her blir det havets festbord med de lekreste retter, sosiale aktiviteter og tid til å mingle med både deltakere og foredragsholdere.

Les mer og meld deg på her.

Onsdag 28. september

Sted: Scandic Bystranda

Parallelle workshops uten forhåndspåmelding. Førstemann (med billett til dag 2) til mølla. Det vil være mulig å bytte spor i pausene.
Beskrivelser av hvert spor:
Content Workshop
Strategy Workshop
Communities Workshop

Video workshop (forbeholdt Usus-partnere)