Kunstig intelligens i dialogen med gjesten

Foredragsholdere fra Open Jaw Technologies

Er ditt selskap i gang med å automatisere deler av dialogen med gjestene enda? OpenJaw er et veletablert globalt selskap som spesialiserer seg på distribusjon av reiselivsprodukter, og som en del av dette jobber de også intenst med kundeservice og dialog. Til Norwegian Digital Travel Conference 2019 kommer Andrea Cartwright og Ben Waymark for å snakke om løsninger for automatisk kundedialog drevet av avansert kunstig intelligens.

Andrea og Ben kommer til oss første dag av konferansen og skal presentere under parallellspor B (teknologi) om bruk av kunstig intelligens i reiselivet.

Etter den grunnleggende innføringen i bruk av chatbots vi fikk på konferansen i fjor, tar vi det hakket videre i år og her er en beskrivelse av hva Andrea og Ben kommer til å fokusere på:

“AI Powered Conversational Interfaces for Travel”

The rules of engagement have now changed. The ubiquity of smartphones and the growth of messaging applications has created a whole new dynamic in travel: messaging as an ‘entry point’ right across the travel customer journey. Social media and messaging apps are the first port of call for a whole new generation of mobile-enabled Consumers: monthly users of WhatsApp, WeChat and Facebook Messenger are in the billions, However, the exponential growth of social channel conversations puts a huge strain on customer-care operations. Today’s consumer is demanding self-service. They will not wait weeks, days, hours or even minutes for a response. They are used to, and expect an immediate response. Andrea Cartwright and Ben Waymark from OpenJaw Technologies in Dublin will talk about how to leverage conversational interfaces that use artificial intelligence to engage with your customers, reduce calls to your call centre, and provide ROI on the customer experience.

Les mer om bakgrunnen til Andrea og Ben her.

Foredraget vil foregå på engelsk.  

  

Share: Pinterest

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

  • Navn *
  • Website