Konferansier: Rolf Øygarden

24. september

Keynotes

  • The good, the bad and the ugly – the future of tourism and technology – Signe Jungersted (Group NAO)
  • Brand Experience KLM – Emmelie Johansson (AirFrance-KLM)
  • Heartbeats and Heroes: How Ireland embraced the internet of things to connect with tourists – Peter Nash (Tourism Ireland)

Parallelle spor

  • Spor A: Markedsføring: «Stories»formatet og historiefortelling i markedsføring
    – Kom i gang med stories i sosiale medier – Marte Klouman (Netthandelskolen)
    – Hvordan skape turlyst på digitale flater – Mette Habberstad (DNT)
    – Historier som reklame? – Kathrine Mosfjeld og Christine Baglo (Visit Norway)
  • Spor B: Teknologi: Kunstig intelligens i reiselivet
    – Sannheten om kunstig intelligens i reiselivet – Morten Goodwin (UIA/CAIR)
    – AI powered Conversational Interfaces for Travel – Andrea Cartwright and Ben Waymark (Open Jaw Technologies)
    – Kan AI gjøre opplevelser bedre? – Harald Jellum (Aispot)

Keynotes

  • Konvertering – nøkkelen til lønnsomhet – John Ekman (Conversionista!)
  • Praktiske løsninger som virker – Jan Erik Fredriksen
  • Bra er ikke godt nok – vi må bli besatt av kundeopplevelsen – Erik Norman Hansen

25. september

Keynotes

  • Social Media 2019 – the end is near. What comes next – Martin Stoll (Sparkloft Media)
  • Engasjerende brukervennlige og talestyrte brukeropplevelser – Kjetil Røed (Innovasjon Norge)

Parallelle spor

  • Spor A: Markedsføring: Snap like a pro!
    – Markedsføring med Snapchat – Per Christian Teslo (Snapchat Norge)
  • Spor B: Teknologi: VR, AR og andre omsluttende teknologier
    – Immersive tech i kultur og reiseliv – Erik Gustavson (The Viking Planet)
    – 360-opplevelser – Marit Krekvik (Visit Nordvest)
    – Teknologi og reiseliv – på barnas premisser – Monica Jakobsen Lunderøy (Bædi & Børdi)
    – AR til folket – Pål Rørby (Hidden)

Keynotes

  • Tradisjon møter innovasjon i morgendagens digitale turistopplevelser – Rasmus Ramstad (The Viking Planet)
  • What’s around the corner? – Tine Thygesen
  • Flourishing Beyond Sustainability – Anna Pollock (Conscious Travel)