Elise Landa

Elise er en engasjert digital rådgiver med fokus på synlighet og kommunikasjon i digitale og sosiale kanaler. Hennes påstand er at du må se på deg selv som en merkevare fordi du bygger deg opp et digitalt omdømme, uansett om det er som ansatt, leder, bedrift, skole, offentlig eller privat. Hun har jobbet som designer, produksjonssjef og rådgiver i medie- og reklamebransjen i mange år. Hun er glødende opptatt av kommunikasjon, kundeservice, gode historier, teknologi, mennesker og samfunnet rundt seg noe som gjør hennes tilnærming til markedsføring og sosiale medier fargerik og spennende.

Elise har jobbet med foredrag, workshop og kurs og innholdsproduksjon i sosiale medier i et vidt spekter av bedrifter, bransjer og segmenter i mange år – ofte med bedrifter i reiselivsnæringen. Hun er opptatt av den daglige driften av kanalene og mener at planer som legges må være operative og fleksible.

Les mer om Elise på eliselanda.no .

Elise skal holde:

Spor A: Sosiale medier for reiselivet anno 2020 – praktiske råd og tips

Sosiale medier har endret måten vi kommuniserer på, både markedsmessig og mellommenneskelig.

Sosiale medier er et kraftfullt verktøy i dialog med gjesten, men du må opparbeide deg tillit for å oppnå suksess. Hvordan snakker du til gjestene, hva trenger de hjelp til og hvordan finner du ut hva de liker å få informasjon om? De som gjør suksess yter utsøkt kundeservice på nett, spiller på følelser og bruker humor som strategisk virkemiddel.

Elise viser deg hvordan du implementerer hennes metodikk; de fire f-ene i den daglige historiefortelling i møte med gjesten på sosiale medier.