Emmelie Johansson (SE)

Emmelie Johansson er marketing manager Nord-Europa for AirFrance KLM

Emmilie har mer enn 10 års erfaring med å arbeide som leder innen markedsføring og kommunikasjon samt å bygge framgangsrike team innen både B2C og B2B. Hun har tidligere jobbet både på DHL, Lantmännen og har også et antall styreverv. 

Hvordan være et av verdens mest innovative flyselskap og samtidig skape langsiktige og lojale kunderelasjoner?

Merkevarebygging er en kontinuerlig prosess. Oppfattelsen av akkurat ditt brand formes hver dag av flere kontaktpunkter og opplevelser, både i den fysiske og den digitale verden. Digitalisering har utvilsomt revolusjonert hvordan vi kommuniserer og samhandler med våre kunder. Likevel spiller de fysiske kontaktpunktene en uvurderlig rolle for merkevarebyggingen til mange bedrifter – og kanskje har digitaliseringen bidratt til å gjøre “offline”-opplevelser enda mer verdifulle.

Under sitt foredrag vil Emmelie fortelle mer om hvordan KLM jobber for å inspirere og ikke minst engasjere sine kunder for å skape langvarige kunderelasjoner. Vi gleder oss til å høre mer om hva et av verdens ledende flyselskaper mener skal til for å skape den ultimate “brand experience”