Nina Furu

Nina er en veteran innen webkommunikasjon og digital markedsføring. Hun har vært nettredaktør for en rekke nettmagasiner og portaler, rådgir flere av landets største nettsteder, sitter i forskjellige nasjonale fagfora, og har skrevet flere av de fagbøkene som brukes i utdannelser innen webkommunikasjon og sosiale medier på norske høyskoler. Til daglig er hun partner i Webgruppen og holder kurs og foredrag i inn- og utland.

Dybdespor 25.sept (NB: kun denne dagen):

Hvordan selge mer med mindre lister? Epostmarkedsføring med kunden i førersetet

Epostmarkedsføring gjort riktig har fortsatt stor effekt – også i 2018. Nina tar oss gjennom et dybdespor i epostmarkedsføring der vi ser på:

  • inbound marketing som markedsstrategi mot 2020
  • 5 automatiserte eposter som er pengemaskiner når du gjør dem riktig
  • GDPR-tilpassede skjemaer, taktikker og tiltak